Trainingen

Periode: 1 april t/m 1 november

Locatie:  Skeelerbaan aan de Thomasstraat in Bolsward

Contributie tarieven

Het lidmaatschap van onze vereniging gaat gepaard met een lidmaatschap van de Nederlandse Autoped Federatie (NAF).

De contributie voor volwassenen is € 60,- per jaar. Dit lidmaatschap is inclusief  €19,-  voor de NAF. De NAF behartigt de belangen van de step- en stepsleesport en het gebruik van de step als vervoermiddel. Alleen leden ontvangen een licentie, een tourstempelkaart, het Autoped Magazine, de maandelijkse Digibrief en andere publicaties. Bij een aantal steptochten en wedstrijden (nafcups)  ontvangt u korting op vertoon van uw NAF-licentiekaart. (Ook geven sommige stepwinkels korting bij aankoop van een step of onderdelen op vertoon van uw licentiekaart)

Meer info over lid zijn van de NAF

Gratis proeflessen

Lijkt het je leuk om te steppen, dan kun je tweemaal gratis meetrainen. Als je zelf geen step hebt is dat geen probleem, in overleg wordt er gezorgd dat er een step voor je klaar staat en een helm wordt geregeld. Stepinstructie krijg je van onze stepinstructeur(s) om de basis beginselen van het steppen te leren. Een efficiënte techniek is de basis om zo optimaal mogelijk te kunnen genieten van het steppen.

Aandachtspunten voor de proefles

• Neem een bidon met drinken mee.
  • Helm niet vergeten, deze is verplicht.
  • Sportschoenen met goed profiel aan, dubbele knoop in je veters en dan wegwerken.
  • Indien je een eigen step meeneemt, zorg dat je step in orde is, o.a. opgepompte banden.

Gebruik het contactformulier om je aan te melden voor de gratis proeflessen